1.82 boy ve 60 kilo'da bende var,

Doktor : Vucüdün dirençli ve yediklerini çok çabuk sindiriyorsun adete bir makina gibi çalışıyor organların, bu nedenle yediklerini çabuk eritiyorsun bünyen daha fazlasını kaldırmaz, pek birşey yapmana gerek yok istediğin kadar yemek ye, ama bünyen bu kadarını kaldırır.

Yaşın 33,35 arası olduğunda biraz orta yaşlara dayandığında bu durum düzelir şişmanlamaya başlarsın demişti.

Benden sana taviye prk birşey yapma, normal yemeğini ye otur