• 18-01-2021, 01:57:17
    #1
    Selamlar, Yeşilçam tv bir ara bozulduğundan mıdır yoksa parasını ödemediğinden midi bilmiyorum ama, bir sene tüm yaz boyunca İki Arkadaş diye bir filmi vermişti. Bende tüm yaz boyunca 15-20 kere filan bu filmi izlemişimdir.

    Yakın bir arkadaşım da sohbet arasında, yeşilçam tv nin bozulduğu o dönemi anlattı. İşte bir film vardı vs vs.. Sonra gecenin körü zar zor bu filmi bulduk, film aşağıdaki linkte. Ancak ikimizde 1. ve 2. bölümü defalarca izlememize rağmen filmin sonunun bizim izlediğimiz zamanda böyle bitmediğini kesin şekilde hatırlıyoruz. O da şöyle oldu; filmi bitirdik sonra jenerik girdi, arkadaşımla ikimiz baya dumur olduk. İkimizde filmin daha farklı şekilde bitmesi gerektiğini biliyorduk.

    Neyse arkadaşım bana dedi ki;
    - bu filmin sonu böyle bitmiyordu sanki

    Bende ona benimde farklı şekilde hatırladığımı söyledim ve birlikte araştırmaya geçtik. Diğer forumlarda 2-3 kişi, youtube yorumlarındaki kişiler filmin sonunun böyle bitmediğini söylüyordu. Ancak aksini iddaa etmemiz içinde hatırladıklarımızdan başka kanıtımız yok

    Arkadaşım, benim ve konuştuğumuz kişilere göre filmin sonu şu şekilde bitiyor: Bizim emret komutanım seyfi, bıçağı çıkarıp enişteye takıyor. Jandarmalar filan geliyor. Sonra yakalanıp film orda bitiyor.

    Ancak linkten izlediğinizde filmin daha farklı şekilde bittiğini görebilirsiniz. Film Link:
    https://www.youtube.com/watch?v=fnGFhkWdXtE


    Merak ettiğimiz tek şey şu; forumda filmin sonunu bizim gibi hatırlayan kişiler var mı?

    Biraz saçma görünebilir ancak bizim için çok önemli. En sonunda emret komutanım seyfonun telefonuna ulaşıp soracağız
  • 18-01-2021, 02:03:45
    #2
    Bu şekilde olan bir teori vardı unuttum.
    Size Dark city filmini öneririm onu da izleyin. Yaşadıklarınızı bu film ile destekleyebilirsiniz.
    edit: başlıkta yazıyormuş
  • 18-01-2021, 02:09:27
    #3
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde olan bir teori vardı unuttum.
    Size Dark city filmini öneririm onu da izleyin. Yaşadıklarınızı bu film ile destekleyebilirsiniz.
    edit: başlıkta yazıyormuş
    Hocam çok garip ama, inanın ikimizde o şekilde hatırlıyoruz. Hatta başka platformlardan bulduğumuz kişilerde 😀
  • 18-01-2021, 02:11:32
    #4
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok garip ama, inanın ikimizde o şekilde hatırlıyoruz. Hatta başka platformlardan bulduğumuz kişilerde 😀
    Hiç bir bölümünü izlemedim, aklımda en yakın zamanda izleyeceğim. Siz biraz anlatın nasıl bittiğini belki bende de öyle biter.
    Her filimi alıcısı farklı anlar derler ama bu bam başka
    edit: oda konuda yazıyormuş.
    yatacağım artık yeter konuyu okumuş idim
  • 18-01-2021, 14:02:45
    #5
    Filmi izledim, bende bıçaklamasını isterdim. Sadece boğazına getirmekte, başka yerlere baktım ama filmi bulamadım. Acaba kesmiş olabilirler mi?
  • 18-01-2021, 14:07:26
    #6
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Filmi izledim, bende bıçaklamasını isterdim. Sadece boğazına getirmekte, başka yerlere baktım ama filmi bulamadım. Acaba kesmiş olabilirler mi?

    hocam teorimize göre 2 adet son çekildi ve bizim izlediğimiz zamanda filmin 1. sonunu verdiler. Daha sonra arşivlenirken film 2. sonuyla kayıt altına alındı.
  • 18-01-2021, 14:09:15
    #7
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam teorimize göre 2 adet son çekildi ve bizim izlediğimiz zamanda filmin 1. sonunu verdiler. Daha sonra arşivlenirken film 2. sonuyla kayıt altına alındı.
    Bu olayın ben de merak ettim, hocam. Bir gelişme olursa beni de haberdar edin lütfen.
  • 18-01-2021, 14:11:47
    #8
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olayın ben de merak ettim, hocam. Bir gelişme olursa beni de haberdar edin lütfen.
    Tabiki hocam, ya yeşilçam tv de filmin yapımcısını aricaz, ya da emret komutanım seyfonun telefonunu bulucaz artık
  • 18-01-2021, 16:21:15
    #9
    aga nerden buldun bu diziyi yav İzlemiştim bayağı severdim unutmuşum gitmişim birden görünce sevindim