night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok garip ama, inanın ikimizde o şekilde hatırlıyoruz. Hatta başka platformlardan bulduğumuz kişilerde 😀
Hiç bir bölümünü izlemedim, aklımda en yakın zamanda izleyeceğim. Siz biraz anlatın nasıl bittiğini belki bende de öyle biter.
Her filimi alıcısı farklı anlar derler ama bu bam başka
edit: oda konuda yazıyormuş.
yatacağım artık yeter konuyu okumuş idim