Bu şekilde olan bir teori vardı unuttum.
Size Dark city filmini öneririm onu da izleyin. Yaşadıklarınızı bu film ile destekleyebilirsiniz.
edit: başlıkta yazıyormuş
Hocam çok garip ama, inanın ikimizde o şekilde hatırlıyoruz. Hatta başka platformlardan bulduğumuz kişilerde 😀