• 04-01-2021, 12:00:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar bira fiyatları çok arttı.Artik almakta güçlük çekiyorum evde bira yapımını gördüm ama tadı aroması gaz oranı nasıl oluyor deneyen arkadaşlar bilgi verebilir mi ? Bira kiti seti almaya değer mi?
  • 04-01-2021, 12:01:51
    #2
    Ceza evindeyken şarap etmiştik
  • 04-01-2021, 12:02:32
    #3
    Butik bira ile yapılmış biraların tadına baktım. Malt oranı ve tadı gerçekten çok başarılı. Hatta oldukça lezzetli olduğunu söyleyebilirim. Ancak bana biraz şekerli geldiğini söyleyebilirim. Belki içtiğim birayı hazırlayan kişi şeker oranını fazla atmıştı ondandır.
  • 04-01-2021, 12:03:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım yapmış beğenmişti 3-4 sene önce, bende bilgi alabilirim yapan varsa
  • 04-01-2021, 12:03:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Butik bira ile yapılmış biraların tadına baktım. Malt oranı ve tadı gerçekten çok başarılı. Hatta oldukça lezzetli olduğunu söyleyebilirim. Ancak bana biraz şekerli geldiğini söyleyebilirim. Belki içtiğim birayı hazırlayan kişi şeker oranını fazla atmıştı ondandır.
    Videoda her şişeye 1 kesme şeker atıyorlar
  • 04-01-2021, 12:06:16
    #6
    NicheSeverim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoda her şişeye 1 kesme şeker atıyorlar
    Daha fazla atabilirsin dediğim gibi damak tadına bağlı. Benim içtiklerim birazcık şekerli idi. Ama şunu söyleyebilirim; profil resminde bulunan tombik Efes biradan daha lezzetliler Eğer elinde yeterli oranda şişe varsa ya da alabilirsen kesinlikle kendi biranı kendin yap
  • 04-01-2021, 12:07:31
    #7
    Konu ile profil resminin uyumu 👌🏻
  • 04-01-2021, 12:09:39
    #8
    Üyelik alımının açılmasıyla birlikte çok enteresan konular açılmaya başlandı.
  • 04-01-2021, 12:11:22
    #9
    İçmemeniz daha faydalı