Evde bira yapan var mı?
9
●255
- 04-01-2021, 17:56:131 kere yaptım hocam yaz ayına denk gelmiştim derece işini tam verimli ayarlayamadım ama ona rağmen gayet başarılı olmuştu sadece çok çok az ekşilik vardı oda demlenirken dereceyi ayarlayamamdan diye düşüyorum gayet basit bir işlem bu arada