Videoda her şişeye 1 kesme şeker atıyorlar
Daha fazla atabilirsin dediğim gibi damak tadına bağlı. Benim içtiklerim birazcık şekerli idi. Ama şunu söyleyebilirim; profil resminde bulunan tombik Efes biradan daha lezzetliler

Eğer elinde yeterli oranda şişe varsa ya da alabilirsen kesinlikle kendi biranı kendin yap