Butik bira ile yapılmış biraların tadına baktım. Malt oranı ve tadı gerçekten çok başarılı. Hatta oldukça lezzetli olduğunu söyleyebilirim. Ancak bana biraz şekerli geldiğini söyleyebilirim. Belki içtiğim birayı hazırlayan kişi şeker oranını fazla atmıştı ondandır.
Videoda her şişeye 1 kesme şeker atıyorlar