Calismaz tabi sorsaydin soylerdim ben sana. Disketle yapinca olmuyor nedense, onu cdye yazmamiz gerekiyordu ogrendim ben.
Bu arada da ilgililer icin taze taze, simdi cikti, bknz:
https://www.r10.net/2768618-post35.html
Ordaki arkadaş birşey bilmediği halde hava atmaya kalkmış. Farklı konular.
Mesala okulda arkadaşın biri benim sitem var olm ben web tasarımcıyım çok iyi biliyorum dedi göster dedim siteni tr.gg uzantılı bedava bir site söyledi ozaman ben sana benim sitemi söyliyim dedim söyledim çocuk girdi artık çocuk benim yanımda benden birşeyler öğrenmeye çalışıyor