Akşam sürprizi.. (Resim)
34
●858
- 16-11-2008, 00:32:31Üyeliği durdurulduby_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saka yapiyordum zaten, kesin senin de basina gelmis ondan.
- 16-11-2008, 00:34:40Hepimiz buraya üye isek, hepimiz buradan para kazanıyorsak, aleyhime birşey yapılmadığı sürece canı gönülden kardeşimsindir, ki bu konuda yapılacak espirilere kalkıpta itiraz etmeyiz.by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama ısrarcılığın konusunda veya benimle bir sorunun var ise bunun yeri burası değil. Ö.M. ile msn bırak görüşelim güzelce.
not: konu, logdaki arkadaş izni ile açılmıştır. - 16-11-2008, 00:35:13hayır kardeşim ne ben oyum nede öyle bişey başıma geldi ! ama sizde hatırlayın bilgisayarı ilk size kimin öğrettiğini ? o öğreten insan sana hiç bişey bilmiyosun ne komik adamsın mı diyordu ?phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman sorun yok arkadaş kendi eksiğiyle birilerinin gülmesinden hoşlanıyorsa bişey söylemiyorumhrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-11-2008, 00:41:32Üyeliği durdurulduYapmayın böyle ya artık forumdaki bir çok konuda bakıyorumki herkes birbirinin kalbini kırmak için uğraşıyor neden bu sinir ne bu öfke arkadaşlar yapmayın kırmayın birbirinizi...
Bizler neden kayıp ediyoruz biliyormusunuz???
Çok basit şeyler için birbirimizi kırdığından artık korkuyorumki insanlar konu açmayacak bu foruma yazımı daha uzun tutardım ama burda bırakıyorum devam etmeyi çok isterdim zamanında bir forum da vardı çok iyi tutulmuştu artık kimse konu açmaz hale geldi o forumda nedeni ise insanlar artık korkar hale geldi konu açmaktan bu kadarmı fikir anlaşmazlığı var aramızda
Bizler bu forumda kardeşiz birlik bütünlük olması gerekirken artık kalp kırmak var
Herkese iyi geceler
