Yapmayın böyle ya artık forumdaki bir çok konuda bakıyorumki herkes birbirinin kalbini kırmak için uğraşıyor neden bu sinir ne bu öfke arkadaşlar yapmayın kırmayın birbirinizi...
Bizler neden kayıp ediyoruz biliyormusunuz???
Çok basit şeyler için birbirimizi kırdığından artık korkuyorumki insanlar konu açmayacak bu foruma yazımı daha uzun tutardım ama burda bırakıyorum devam etmeyi çok isterdim zamanında bir forum da vardı çok iyi tutulmuştu artık kimse konu açmaz hale geldi o forumda nedeni ise insanlar artık korkar hale geldi konu açmaktan bu kadarmı fikir anlaşmazlığı var aramızda

Bizler bu forumda kardeşiz birlik bütünlük olması gerekirken artık kalp kırmak var
Herkese iyi geceler