• 16-11-2008, 01:12:25
    #28
    Üyeliği durduruldu
    by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz cem yılmazın kuzeni veya akrabası flnmısınız ?
    Sıtkım sıyrıldı cevap veremedim

    ****** alinmaz insallah
  • 16-11-2008, 01:17:13
    #29
    by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz cem yılmazın kuzeni veya akrabası flnmısınız ?
    Şu şahsiyet mi, hiç sanmıyorum...
  • 16-11-2008, 02:29:02
    #30
    Üyeliği durduruldu
    phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalniz penceredeki adresi silip rumuzdakileri silmemek te komikmis.
    +1
  • 16-11-2008, 03:00:41
    #31
    gülmekten halılara m.çtım

    kusura bakma ama bana pek komik gelmedi ya bu arada arkadaşı rencide etmeyelim
  • 16-11-2008, 04:00:08
    #32
    phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoşop tarifi:
    1 adet bilgisayar,
    3 baş elektrik
    150 gr. yag
    240 watt.
    Artııı ( Gülse Birsel Repliği ile Artı yalnız burada ki ) (:

    Minimum 512 Mb Ram
    Pentium 1.7 İşlemci ( eski olanlardan )
    20 Gb Hdd
    Fare + Klavye
    bi' güzel harmanlanır..

    Fiş pirize doğru götürülürken " Allahım n'olur bi' aksilik çıkmasın , nolur nolur nolur ( Yine Avrupa Yakasından Selin repliği bu " nolur nolur nolur "'lar ) diyerek dua edilir.

    Duanın ardından pirize takılan fiş ile monitöre " Zıng " diye bi' ses gelmesiyle beraber irkilir ve ardından derin bi' nefes alınarak bilgisayarın ( kasa ) power ( güç ) düğmesine basılarak aktif hale getirilir makinenin bütün aksamı.

    Bunu takip eden süreç içerisinde Adobe adresine girilerek
    " Photoshop Cs3 Portable Version " şeklinde bi' arama neticesinde karşınıza çıkan " Download Now " butonuna tıklanır..

    Proğram kurulumu kısmını anlatmıyorum , portable versiyon zaten kolay ((:

    Ki söylemek istediğim bi' şey daha var , Pentium 1.7 , 512 Ram ile Ps ( Photoshop ) çalışmaz.. Hani çalışır da bu kadar zahmete değmez (:

    O yüzden bu yazdıklarımı unutun.. ((: Çakırım , zırvaladım.. (:
  • 16-11-2008, 12:04:23
    #33
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazıları konuyu rezil etti sağolsunlar.
    konu kilitlenebilir.
    sen sağol
  • 16-11-2008, 13:20:42
    #34
    Bende ekran ters döndü diye format atmıştım bi' kere, meğer özelliği varmış ctrl + alt + ok tuşlarına basınca ters dönüyormuş ekran
  • 16-11-2008, 14:38:35
    #35
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ekran ters döndü diye format atmıştım bi' kere, meğer özelliği varmış ctrl + alt + ok tuşlarına basınca ters dönüyormuş ekran
    o dediğin display kartının proğramı ile ilgili sanırsam, herkezde olmuyor

    +1907