Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ekran ters döndü diye format atmıştım bi' kere, meğer özelliği varmış ctrl + alt + ok tuşlarına basınca ters dönüyormuş ekran
o dediğin display kartının proğramı ile ilgili sanırsam, herkezde olmuyor

+1907