phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoşop tarifi:
1 adet bilgisayar,
3 baş elektrik
150 gr. yag
240 watt.
Artııı ( Gülse Birsel Repliği ile Artı yalnız burada ki ) (:

Minimum 512 Mb Ram
Pentium 1.7 İşlemci ( eski olanlardan )
20 Gb Hdd
Fare + Klavye
bi' güzel harmanlanır..

Fiş pirize doğru götürülürken " Allahım n'olur bi' aksilik çıkmasın , nolur nolur nolur ( Yine Avrupa Yakasından Selin repliği bu " nolur nolur nolur "'lar ) diyerek dua edilir.

Duanın ardından pirize takılan fiş ile monitöre " Zıng " diye bi' ses gelmesiyle beraber irkilir ve ardından derin bi' nefes alınarak bilgisayarın ( kasa ) power ( güç ) düğmesine basılarak aktif hale getirilir makinenin bütün aksamı.

Bunu takip eden süreç içerisinde Adobe adresine girilerek
" Photoshop Cs3 Portable Version " şeklinde bi' arama neticesinde karşınıza çıkan " Download Now " butonuna tıklanır..

Proğram kurulumu kısmını anlatmıyorum , portable versiyon zaten kolay ((:

Ki söylemek istediğim bi' şey daha var , Pentium 1.7 , 512 Ram ile Ps ( Photoshop ) çalışmaz.. Hani çalışır da bu kadar zahmete değmez (:

O yüzden bu yazdıklarımı unutun.. ((: Çakırım , zırvaladım.. (: