İyi ozaman bende senin bilmediğin şeyleri bulıyım hahaha harun bunu bilmiyo hahaha ne komik ne komik desem çokmu güzel olucak ?
Hepimiz buraya üye isek, hepimiz buradan para kazanıyorsak, aleyhime birşey yapılmadığı sürece canı gönülden kardeşimsindir, ki bu konuda yapılacak espirilere kalkıpta itiraz etmeyiz.
Ama ısrarcılığın konusunda veya benimle bir sorunun var ise bunun yeri burası değil. Ö.M. ile msn bırak görüşelim güzelce.
not: konu, logdaki arkadaş izni ile açılmıştır.