Tamam uzatma
bende Avast simgesini diskete atıp kendi pc me taşımıştım çalışmamıştı =)
Calismaz tabi sorsaydin soylerdim ben sana. Disketle yapinca olmuyor nedense, onu cdye yazmamiz gerekiyordu ogrendim ben.
Bu arada da ilgililer icin taze taze, simdi cikti, bknz:
https://www.r10.net/2768618-post35.html