phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bilgisayarima excel yukleyecegim diye baska bir bilgisayardan excel kisayolunu diskete kopyalayip kendi bilgisayarima yapistirmistim.

Bak huzunlendim simdi.
Tamam uzatma

bende Avast simgesini diskete atıp kendi pc me taşımıştım çalışmamıştı =)