Ben de bilgisayarima excel yukleyecegim diye baska bir bilgisayardan excel kisayolunu diskete kopyalayip kendi bilgisayarima yapistirmistim.
Bak huzunlendim simdi.
Tamam uzatma
bende Avast simgesini diskete atıp kendi pc me taşımıştım çalışmamıştı =)