• 07-12-2020, 00:31:25
    #73
    12 yil a yakında benim oldu sanirim 17-18 yaşlarında falandım foruma katıldıgımda
  • 07-12-2020, 00:57:04
    #74
    torunlarım benim
  • 07-12-2020, 01:04:45
    #75
    20 yıla yakın bir web geçmişim var baya aktiftim, r10'da baya zaman geçirdik radmin zamanları..

    eskiden google'de bir kelime arattığında spam siteler çok olsada şimdikine oranla daha iyiydi ve daha ilk sayfadaki siteler kelime ile alakalıydı, youtube ve haber siteleri bu şekilde değildi,
    şimdi araştırmalar yapıyorumda google'de kelimelere çıkmak baya zorlaşmış. Allah yardımcınız olsun.
    oturduğum evi bile internetten kazandığım gelirle satın aldım. 2015'den sonra tamamen bıraktım 1 haftadır tekrar pc oturdum.

    Arkadaşlara tavsiyem;

    R10'a yeni üye olmuş ardaşlara burdan sesleniyorum ömrünüzü burda hiç etmeyin hayat dışarda güzel

    niye yazdım, konuyla ne alakası var bende bilmiyorum ama sanırım burayı özlemişim
  • 07-12-2020, 01:09:00
    #76
    mimimizah şov neyse linç ya da ban yemeden kaçıp uyuyayım artık




  • 07-12-2020, 01:09:11
    #77
    biz de buralardayız
  • 07-12-2020, 01:56:14
    #78
    Sizin paylaşımı görünce bakayım dedim 13 sene 1 ay olmuş benimde harbi yaşlanmısız be
  • 07-12-2020, 01:58:41
    #79
    Şu avukat mevzusu 14 yıldır değişmemiş sanırım
    https://www.r10.net/289308-post32.html
  • 07-12-2020, 03:12:52
    #80
    Benim de 14 yılıma birkaç gün kala bu başlığı gördüm.
    Gözümde canlanır koskoca mazi.
    Ara verdiğimiz zamanlar da oldu, hiç forumdan çıkmadığımız zamanlar da.
    Güzel bilgiler öğrendik, güzel dostluklar edindik.

    Yaşlı üyelere selamlar.
  • 07-12-2020, 05:56:17
    #81
    12 yıl önce 17 yaşındaydım 🤪