14 yıllık r10 üyesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
14 yıllık r10 üyesi
129
●
4.472
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
14 yıllık r10 üyesi
1
2
3
4
5
6
11
Son
06-12-2020, 16:08:22
#1
CaLViN
İnanılacak gibi değil.Resmen yaşlandığımızı r10 bize hissettiriyor.
Eski çamlar bardak oldu mu diyeyim ne diyeyim ?
14 yıl..
06-12-2020, 16:09:19
#2
Pampuli
maşallah ömrünüzü vermişsiniz buraya helal olsun valla
06-12-2020, 16:09:20
#3
benyamin
Siz r10 a uye oldugunuzda ben lise 1 e baslamisim 😀😀😀
06-12-2020, 16:09:39
#4
karagecili
Hesabınızın son olurunu PM Alabilir miyim?
06-12-2020, 16:09:42
#5
Intercomedya
Biz daha yeniyiz hocam ama eski üyelere fazladan saygım ve güvenim var.
Allah ticaretinizi arttırsın
06-12-2020, 16:09:42
#6
Backlinkim
Google 1. Sayfa Garantili
İlk profil fotoğrafı çarptı gözüme, o nedir su kabağı mı
06-12-2020, 16:10:02
#7
Nakrufian
Hay maşallah
06-12-2020, 16:10:58
#8
SaMuSiA
Maşallah hocam az kalmış sana yetişiyormuşum
06-12-2020, 16:11:13
#9
cylnahmt
Ben 2004 ya da 2005 te üye olmuştum... Labidular Dursun Baba lar radmin Emir Bey vs vs... Ama o hesabı kaybettim maalesef...
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler