• 06-12-2020, 16:08:22
    #1
    İnanılacak gibi değil.Resmen yaşlandığımızı r10 bize hissettiriyor.
    Eski çamlar bardak oldu mu diyeyim ne diyeyim ?
    14 yıl..
  • 06-12-2020, 16:09:19
    #2
    maşallah ömrünüzü vermişsiniz buraya helal olsun valla
  • 06-12-2020, 16:09:20
    #3
    Siz r10 a uye oldugunuzda ben lise 1 e baslamisim 😀😀😀
  • 06-12-2020, 16:09:39
    #4
    Hesabınızın son olurunu PM Alabilir miyim?
  • 06-12-2020, 16:09:42
    #5
    Biz daha yeniyiz hocam ama eski üyelere fazladan saygım ve güvenim var.
    Allah ticaretinizi arttırsın
  • 06-12-2020, 16:09:42
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    İlk profil fotoğrafı çarptı gözüme, o nedir su kabağı mı
  • 06-12-2020, 16:10:02
    #7
    Hay maşallah
  • 06-12-2020, 16:10:58
    #8
    Maşallah hocam az kalmış sana yetişiyormuşum
  • 06-12-2020, 16:11:13
    #9
    Ben 2004 ya da 2005 te üye olmuştum... Labidular Dursun Baba lar radmin Emir Bey vs vs... Ama o hesabı kaybettim maalesef...