• 06-12-2020, 16:15:06
    #19
    Bir plaket verirler artık
  • 06-12-2020, 16:16:40
    #20
    coskun abiden daha çok süreniz var: d
    • karakaya26
    karakaya26 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2020, 16:16:39
    #21
    Ah o eski günler ahhh
  • 06-12-2020, 16:16:53
    #22
    Bayağı eskimişsiniz
  • 06-12-2020, 16:18:15
    #23
    MaviLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir plaket verirler artık
    Hocam 6 yaşında r10 hesabi açma aklınıza nasil geldi ?
  • 06-12-2020, 16:18:51
    #24
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanılacak gibi değil.Resmen yaşlandığımızı r10 bize hissettiriyor.
    Eski çamlar bardak oldu mu diyeyim ne diyeyim ?
    14 yıl..
    Senden bi 6 ay önce üye olmuşum Üyelik Tarihi: 22/05/2006 harbiden de çok uzun bir zaman
  • 06-12-2020, 16:19:37
    #25
    Maşallah
  • 06-12-2020, 16:20:32
    #26
    14 yaşımda üye olmuşum. 8 yıl ne çabuk gelip geçiyor.
  • 06-12-2020, 16:25:39
    #27
    2 aşamalı ve doğrulama yapında parlasın