• 06-12-2020, 16:11:23
    #10
    backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk profil fotoğrafı çarptı gözüme, o nedir su kabağı mı :d
    acur :d
  • 06-12-2020, 16:11:37
    #11
    Dile kolay 14 yıl maşallah hocam o zaman kayıt sistemi nasıldı ve aklınıza nerden geldi kayıt olmak merak ediyorum.
  • 06-12-2020, 16:12:10
    #12
    eskiler candır 14. senen hayırlı olsun
  • 06-12-2020, 16:12:13
    #13
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınızın son olurunu PM Alabilir miyim?
    SeyyİT bunu beğendi.
  • 06-12-2020, 16:12:32
    #14
    bizde 12 yılı devirdik gibi nice güzel r10lara
  • 06-12-2020, 16:14:03
    #15
    Kusura bakmayın dostlar yenileri pek bilmiyorum.
    10 sene ve üzeri olanları tanıyorum çünkü o zamanlar forum daha küçüktü,herkes herkesi tanıyordu.
    Şimdilerde çorap satanlarla dolmuş forum.
  • 06-12-2020, 16:14:06
    #16
    Benim de çok eski bir üyeliğim vardı. Şifreyi bir türlü bulamadım mailimi de hatırlayamadım, çöp oldu gitti. Neyseki bu nick ile devam ediyorum.
  • 06-12-2020, 16:14:23
    #17
    O zamanki R10 nasıldı acaba çok merak ediyorum
  • 06-12-2020, 16:14:34
    #18
    benimde olmuş biraz