Konu
14 yıllık r10 üyesi
06-12-2020, 16:14:06
#16
Nephiliman
Benim de çok eski bir üyeliğim vardı. Şifreyi bir türlü bulamadım mailimi de hatırlayamadım, çöp oldu gitti. Neyseki bu nick ile devam ediyorum.