Konu
14 yıllık r10 üyesi
07-12-2020, 03:12:52
#80
Frekans
Benim de 14 yılıma birkaç gün kala bu başlığı gördüm.
Gözümde canlanır koskoca mazi.
Ara verdiğimiz zamanlar da oldu, hiç forumdan çıkmadığımız zamanlar da.
Güzel bilgiler öğrendik, güzel dostluklar edindik.
Yaşlı üyelere selamlar.