Tekrar merhaba,
Öncelikle,
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...z-yaa-%29.html
Forumdaki diğer bir konuyuda incelerseniz konumuzun içeriğine uygun hareketler oradada mevcut
ŞİRKET olan nudemblisim oradada bir müşterisini mahkemeye vermeye kalkmış.
Bizide vereceklerdi ama henüz bir hareket göremedim.Sıkıştıkları zaman mahkemeye vermekle tehdit ettiklerini gözlemledim.
Dikkatimi çeken diğer bir konu.Nudembilisim sahibi arkadaş ŞiRKET sahibi ve bir şirket sahibi insanın nasıl davranması gerektiğini bilmiyor.
İnsanların kişiliklerine dokundurmalarda bulunuyor.Olum,aslanım gibi kelimeler bilmiyorum ne kadar yakışır kendisine.
Diğer bir konu,Kendisinin 200 milyar yanlış okumadıysam arkasında sermayesi varmış

ama bir sunucusunu koruyamıyor.Ve müşterileri 200milyarın bir yararını göremiyor
200 milyar sermaye ile çalışan br şirket müşterisinden 30 ytl trafik ücreti almaz

haksız yere ücret talep etmez.Saygılıdır.İnsanları aşağılamaz,küçük görmez.
Şu cümleleri bir iki mesaj önce nudembilisim yazmış bakınız,
''Merhaba;
Arkadaşım forumlarda host fiyatlarımız yazacak ve forumlarda kampanya yapacak kadar küçülmedim. ''
''Ayrıca bu konu çok luzumsuz luzumsuz olduğundan dolayıda luzumsuzlar yazıyor.''
Forumlara yazmak sizi küçültmez

aksine daha ilgili olduğunuzu gösterir
Bir ŞİRKET sahibinin kişilere lüzumsuz kelimesi ile hitap etmesi bilmiyorum ne kadar doğru ..
Hangi durumda olursanız olun,Seviyenizi düşürmeyin.Başkalarının düşürdüğünü düşünseniz bile..
Takdiri İlahi.. Konuştukça inenlerdensiniz..
Teşekkürler..
Saygı ve Sevgi ile..
HostBank24 [ iRCD Hosting - Radyo Hosting - Linux ve Windows Reseller ] destek@hostbank24.net