• 25-10-2020, 02:47:00
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HER GÜN 20TL BİZ GİBİ SAHNE ALSAN YAPARSIN BU İŞİ :d

    https://www.youtube.com/watch?v=U_FvWuolVGo
  • 25-10-2020, 02:49:39
    #29
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HER GÜN 20TL BİZ GİBİ SAHNE ALSAN YAPARSIN BU İŞİ :d

    https://www.youtube.com/watch?v=U_FvWuolVGo
    Gece gece ne güldüm yaa
  • 25-10-2020, 02:50:34
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece gece ne güldüm yaa
    bu devirde para lazım PARAAAAAAA xd haha
  • 25-10-2020, 03:17:22
    #31
    Bende yeni ev alacağım forumda kişi başı bi 2500 liranızı alırım.
  • 25-10-2020, 03:32:44
    #32
    Üyeliği durduruldu

    Bende midi klavye alıcam el atarsınız
  • 25-10-2020, 06:36:27
    #33
    Ben de veririm hocam ama motor alacaksın. R10 olarak motorumuz var deriz. 🙂
  • 25-10-2020, 14:14:13
    #34
    Şimdi birşey yazıcam duyar kasma diyecekler neyse hocam inş alırsınız motorunuzu ama emin olun kendi çabalarınızla almanız daha mutlu edecektir sizi herkesin hayali başka yeterki o hayallere kavuştuğunuzda başka hayallere kapılmayın kolay gelsin
  • 25-10-2020, 16:48:02
    #35
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı ama bu sadece bende mi çıkıyor? Dakikada bir çıkıyor
    R10 size yokuş yapıyor.

    Şaka bir yana bazen abartılı derecede çıktığı oluyor ama 1-2 aydır rahatım. Son zamanlarda 1-2 defa denk geldim.
  • 25-10-2020, 16:50:36
    #36
    1 TL yok
    1 BTC olur mu?