• 25-10-2020, 02:14:05
    #1
    Arkadaşlar iyi akşamlar,hepiniz toplaşıp 1₺ bağış yapsanız bir araç alabilirim Bunu bana çok görmeyin gececi tayfa bir r25 almak istiyorum lütfen kırmayın güzel kardeşinizi. Motovlog çekeceğim Sonra sizin paralarınızı geri gönderirim motovlogdan kazanınca

  • 25-10-2020, 02:15:12
    #2
    Kurumsal PLUS
    hadi ben 100 kişinin parasını vereyim
  • 25-10-2020, 02:15:42
    #3
    Maaşımızı dolarla almıyoruz ki bağış yapalım.
  • 25-10-2020, 02:15:47
    #4
    benim kendi dolandırıcm var tşkkrler
  • 25-10-2020, 02:15:57
    #5
    ulusoylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi ben 100 kişinin parasını vereyim
    Teşekkür ederim hocam çok incesiniz
  • 25-10-2020, 02:16:45
    #7
    F12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim kendi dolandırıcm var tşkkrler
    Hocam üzüleyim mi güleyim mi anlayamadım. Ancak gece gece yüzümü güldürdünüz
  • 25-10-2020, 02:17:34
    #8
    Olay tam olarak şu diyebiliriz:

    https://youtu.be/Jn0ll4oFNAo
  • 25-10-2020, 02:17:40
    #9
    Ben okeyim onlar okey olunca yaz hocam