Herkes 1₺ bağış yapsaaa..!
40
●1.465
- 25-10-2020, 21:42:20R25'in sıfırı 46 bin TL
Bende istiyorum da 1TL bağışla olcak birşey değil.
O yüzden 2.5 ay sonra bir Honda CBR 125R alacağım Allah izin verirse... - 25-10-2020, 22:37:32Sıfırı şuan 49 binSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2020, 22:38:52Git gide artıyor.Whisperr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın piyasasına döndü sıfır R25, gün geçtikçe bayi zam yapıyor, hayırlısı. - 25-10-2020, 22:42:332. eller daha da berbat 2015 modeller bile 30k-35k dan başlıyor millet kafayı yemişSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle