Arkadaşlar iyi akşamlar,hepiniz toplaşıp 1₺ bağış yapsanız bir araç alabilirim

Bunu bana çok görmeyin gececi tayfa bir r25 almak istiyorum lütfen kırmayın güzel kardeşinizi. Motovlog çekeceğim

Sonra sizin paralarınızı geri gönderirim motovlogdan kazanınca