kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı ama bu sadece bende mi çıkıyor? Dakikada bir çıkıyor
R10 size yokuş yapıyor.

Şaka bir yana bazen abartılı derecede çıktığı oluyor ama 1-2 aydır rahatım. Son zamanlarda 1-2 defa denk geldim.