Satrançta İyiyim Diyenler? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satrançta İyiyim Diyenler?
23
●
382
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Satrançta İyiyim Diyenler?
1
2
3
09-10-2020, 18:28:43
#1
DijitalMedya35
Var ise maç atabiliriz
Fazla sayı çıkarsa ödüllü bir turnavada düzenleyebiliriz.
Çok iyiyim karşımda rakip tanımam diyenlere link iletilecektir
09-10-2020, 18:29:27
#2
MadamLady
Üyeliği durduruldu
iyiyim ama öyle çok büyük bir iddiam yok
09-10-2020, 18:29:33
#3
thes3hzade
çok iyi değilim yani ama turnuva düzenleme fikri güzel etkinlik olur
09-10-2020, 18:30:42
#4
Goztepeli3535
ben iyiyim hocam zamanında turnuvalara vs giderdim lisanslı oyuncuyum hatta avrupa 3.sünü yenmişliğim bile var
09-10-2020, 18:31:27
#5
DijitalMedya35
Goztepeli3535 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben iyiyim hocam zamanında turnuvalara vs giderdim lisanslı oyuncuyum hatta avrupa 3.sünü yenmişliğim bile var
Müsait olduğunuzda PM atar mısınız size maç linki göndereyim
09-10-2020, 18:31:29
#6
ISerkanizm
Kucukken madalyalarim var yapalım bir maç
09-10-2020, 18:32:43
#7
gendue
Lisede katıldığım bi turnuvada 4 dakikada mat olmuşluğum var hocam
Katılabilirim ben de turnuva olursa.
09-10-2020, 18:32:49
#8
DijitalMedya35
ISerkanizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kucukken madalyalarim var yapalım bir maç
İlk maçı sizinle yapalım o halde, 10'ar dakikalık süresi olan bir maç olacaktır. Linki iletiyorum, bekliyorum sizi
09-10-2020, 18:33:16
#9
Goztepeli3535
DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müsait olduğunuzda PM atar mısınız size maç linki göndereyim
tabi hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler