• 09-10-2020, 18:28:43
    #1
    Var ise maç atabiliriz
    Fazla sayı çıkarsa ödüllü bir turnavada düzenleyebiliriz.
    Çok iyiyim karşımda rakip tanımam diyenlere link iletilecektir
  • 09-10-2020, 18:29:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    iyiyim ama öyle çok büyük bir iddiam yok
  • 09-10-2020, 18:29:33
    #3
    çok iyi değilim yani ama turnuva düzenleme fikri güzel etkinlik olur
  • 09-10-2020, 18:30:42
    #4
    ben iyiyim hocam zamanında turnuvalara vs giderdim lisanslı oyuncuyum hatta avrupa 3.sünü yenmişliğim bile var
  • 09-10-2020, 18:31:27
    #5
    Goztepeli3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben iyiyim hocam zamanında turnuvalara vs giderdim lisanslı oyuncuyum hatta avrupa 3.sünü yenmişliğim bile var
    Müsait olduğunuzda PM atar mısınız size maç linki göndereyim
  • 09-10-2020, 18:31:29
    #6
    Kucukken madalyalarim var yapalım bir maç
  • 09-10-2020, 18:32:43
    #7
    Lisede katıldığım bi turnuvada 4 dakikada mat olmuşluğum var hocam Katılabilirim ben de turnuva olursa.
  • 09-10-2020, 18:32:49
    #8
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kucukken madalyalarim var yapalım bir maç
    İlk maçı sizinle yapalım o halde, 10'ar dakikalık süresi olan bir maç olacaktır. Linki iletiyorum, bekliyorum sizi
  • 09-10-2020, 18:33:16
    #9
    DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müsait olduğunuzda PM atar mısınız size maç linki göndereyim
    tabi hocam