Goztepeli3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben iyiyim hocam zamanında turnuvalara vs giderdim lisanslı oyuncuyum hatta avrupa 3.sünü yenmişliğim bile var
Müsait olduğunuzda PM atar mısınız size maç linki göndereyim