Konu
Satrançta İyiyim Diyenler?
09-10-2020, 18:31:27
#5
DijitalMedya35
Goztepeli3535 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben iyiyim hocam zamanında turnuvalara vs giderdim lisanslı oyuncuyum hatta avrupa 3.sünü yenmişliğim bile var
Müsait olduğunuzda PM atar mısınız size maç linki göndereyim