Konu
Satrançta İyiyim Diyenler?
09-10-2020, 18:30:42
#4
Goztepeli3535
ben iyiyim hocam zamanında turnuvalara vs giderdim lisanslı oyuncuyum hatta avrupa 3.sünü yenmişliğim bile var