Satrançta İyiyim Diyenler? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satrançta İyiyim Diyenler?
23
●
382
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Satrançta İyiyim Diyenler?
1
2
3
09-10-2020, 20:33:36
#19
DijitalMedya35
Arkadaşlar iki kişi ile maç yaptık 2-0 şuan da
Oynamak isteyenler varsa link istesin 22.00'dan sonra sıra ile göndereyim oynayalım
09-10-2020, 23:05:45
#20
zaferozturk
müsait olan varsa 1-2 maç atabiliriz
10-10-2020, 00:41:45
#21
DijitalMedya35
Müsait olan varsa 10 dakikalık güzel bir maç atabiliriz
10-10-2020, 07:15:41
#22
DieseLLL
Zamanında lisansım vardı turnuvalarda 1. Veya 2. Olurdum link beklerim )
10-10-2020, 11:17:40
#23
fatihodaci
Bir Carlsen değiliz ama 😂😂 iyi değilim ama oynarım
29-10-2020, 01:40:14
#24
BaRBaRYaN
lichess e beklerim
nick aynı
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler