r10 logo çalışması - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 logo çalışması
19
●
589
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10 logo çalışması
1
2
3
25-09-2020, 19:55:32
#1
XantibieN
Üyeliği durduruldu
evet arkadaşlar logo çalışmam nasıl olmuş
25-09-2020, 19:56:43
#2
Tozbulutu
Yenilikçi
25-09-2020, 19:57:07
#3
gunessezer
Üyeliği durduruldu
Yemin ederim çok yaratıcı olmuş. Renk uyumu, kompozisyon adeta bir şaheser. Picasso görse eminim kör olurdu.
25-09-2020, 19:57:18
#4
ak1n99
Yanlış anlamazsanız basit durmuş orjinal r10 logosu daha iyi
25-09-2020, 19:58:54
#5
aztech
İlk baktığım yer konu nerde 😃
25-09-2020, 19:59:22
#6
bycida
UI Tasarımlardan ilham alın hocam bu logo 2000lerdeki webmaster forum logosu gibi duruyor
25-09-2020, 20:00:46
#7
OmerCN
bycida adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
UI Tasarımlardan ilham alın hocam bu logo 2000lerdeki webmaster forum logosu gibi duruyor
Katılıyorum hocam
25-09-2020, 20:01:00
#8
ByBeRKeM.CoM
Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
25-09-2020, 20:02:53
#9
GreedMedya
ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
Bu gözler daha beter konularda gördü 😁 bunu normal karşılıyorum
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler