• 25-09-2020, 19:55:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaşlar logo çalışmam nasıl olmuş

  • 25-09-2020, 19:56:43
    #2
    Yenilikçi
  • 25-09-2020, 19:57:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yemin ederim çok yaratıcı olmuş. Renk uyumu, kompozisyon adeta bir şaheser. Picasso görse eminim kör olurdu.
  • 25-09-2020, 19:57:18
    #4
    Yanlış anlamazsanız basit durmuş orjinal r10 logosu daha iyi
  • 25-09-2020, 19:58:54
    #5
    İlk baktığım yer konu nerde 😃
  • 25-09-2020, 19:59:22
    #6
    UI Tasarımlardan ilham alın hocam bu logo 2000lerdeki webmaster forum logosu gibi duruyor
  • 25-09-2020, 20:00:46
    #7
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UI Tasarımlardan ilham alın hocam bu logo 2000lerdeki webmaster forum logosu gibi duruyor
    Katılıyorum hocam
  • 25-09-2020, 20:01:00
    #8
    Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
  • 25-09-2020, 20:02:53
    #9
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
    Bu gözler daha beter konularda gördü 😁 bunu normal karşılıyorum