ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
Bu gözler daha beter konularda gördü 😁 bunu normal karşılıyorum