Konu
r10 logo çalışması
25-09-2020, 20:02:53
#9
GreedMedya
ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
Bu gözler daha beter konularda gördü 😁 bunu normal karşılıyorum