• 25-09-2020, 20:05:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemin ederim çok yaratıcı olmuş. Renk uyumu, kompozisyon adeta bir şaheser. Picasso görse eminim kör olurdu.
    aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk baktığım yer konu nerde 😃
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu da benden gelsin
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UI Tasarımlardan ilham alın hocam bu logo 2000lerdeki webmaster forum logosu gibi duruyor
    OmerCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum hocam
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla gereksiz zaman çaldın ya
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gözler daha beter konularda gördü 😁 bunu normal karşılıyorum



    https://web.archive.org/web/20051201....net/index.php
  • 25-09-2020, 20:09:16
    #11
    Bu daha iyi
    R10.net
  • 25-09-2020, 20:17:07
    #12
    Eskilerin gözü yaşlı, yeniler bu ne diyor...
  • 25-09-2020, 20:22:25
    #13
    O esnada green lantern
  • 25-09-2020, 20:23:44
    #14
    aşırı iyi ***
  • 25-09-2020, 20:26:20
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maksi Geyik'in o zamanki hali. Bugünlerimize şükretmek lazım
  • 25-09-2020, 20:27:15
    #16
    Üyeliği durduruldu
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maksi Geyik'in o zamanki hali. Bugünlerimize şükretmek lazım
    hahahaha sağ eller havaya, Geyiqciler buraya..
  • 25-09-2020, 20:29:06
    #17
    Bir de şu logo varmış;

  • 25-09-2020, 20:30:12
    #18