gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemin ederim çok yaratıcı olmuş. Renk uyumu, kompozisyon adeta bir şaheser. Picasso görse eminim kör olurdu.
aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk baktığım yer konu nerde 😃
sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu da benden gelsin
bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UI Tasarımlardan ilham alın hocam bu logo 2000lerdeki webmaster forum logosu gibi duruyor
OmerCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum hocam
ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla gereksiz zaman çaldın ya
GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gözler daha beter konularda gördü 😁 bunu normal karşılıyorum



https://web.archive.org/web/20051201....net/index.php