Konu
r10 logo çalışması
25-09-2020, 20:05:50
#10
XantibieN
Üyeliği durduruldu
gunessezer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yemin ederim çok yaratıcı olmuş. Renk uyumu, kompozisyon adeta bir şaheser. Picasso görse eminim kör olurdu.
aztech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk baktığım yer konu nerde 😃
sirdogukan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu da benden gelsin
bycida adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
UI Tasarımlardan ilham alın hocam bu logo 2000lerdeki webmaster forum logosu gibi duruyor
OmerCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Katılıyorum hocam
ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maxi geyik te olsa bir insan hadi beni gömün diye konu açmaması lazım diye düşünüyorum...
berkaycatak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla gereksiz zaman çaldın ya
GreedMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu gözler daha beter konularda gördü 😁 bunu normal karşılıyorum
https://web.archive.org/web/20051201....net/index.php