Konu
r10 logo çalışması
25-09-2020, 20:00:46
#7
OmerCN
bycida adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
UI Tasarımlardan ilham alın hocam bu logo 2000lerdeki webmaster forum logosu gibi duruyor
Katılıyorum hocam