• 25-09-2020, 14:31:06
    #1
    Ben kendim Q klavye kullanıyorum. Daha hızlı yazmak için F Klavyeye geçilse sizce nasıl olur ? F Klavye kullanan var mı alışma süreci zor oluyor mu görüşlerinizi bekliyorum
  • 25-09-2020, 14:34:09
    #2
    Aktif şekilde kullanmıyorum fakat öğrenilirse daha basit ve sdaha seri kullanımı var
  • 25-09-2020, 14:34:38
    #3
    türkçe klavye olduğu için coğu yerde f kullanılıyor ama q ye alıştık hocam
  • 25-09-2020, 14:41:03
    #4
    İkisini de kullanıyorum f daha iyi diyolar ama q da daha hızlıyım
  • 25-09-2020, 14:48:46
    #5
    3. Yılımın sonunda F klavyeyi Q dan daha hızlı yazıyorum tavsiye ederim q dan daha kolay bakmadan yazınca daha keyif veriyor
  • 25-09-2020, 14:54:38
    #6
    LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. Yılımın sonunda F klavyeyi Q dan daha hızlı yazıyorum tavsiye ederim q dan daha kolay bakmadan yazınca daha keyif veriyor
    Q klavye de bakmadan yazıyorum hocam baya keyif verici
  • 25-09-2020, 14:59:01
    #7
    Lisede daktilo dersi vardı, f klavye ile 2 senede 10 parmak yazmaya başlamıştım. hatta evde bilgisayarı bile f'e çevirip öyle yazıyordum. Sonra tabi kullanmaya kullanmaya unutuyor insan. F klavye, Türkçe yazım için harf dizilimi ile q klavyeye göre çok daha hızlı yazmanıza imkan sağlar.