Q Klavye mi F Klavye mi ?
6
●160
- 25-09-2020, 14:31:06Ben kendim Q klavye kullanıyorum. Daha hızlı yazmak için F Klavyeye geçilse sizce nasıl olur ? F Klavye kullanan var mı alışma süreci zor oluyor mu görüşlerinizi bekliyorum
- 25-09-2020, 14:34:09Aktif şekilde kullanmıyorum fakat öğrenilirse daha basit ve sdaha seri kullanımı var
- 25-09-2020, 14:54:38Q klavye de bakmadan yazıyorum hocam baya keyif vericiLizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2020, 14:59:01Lisede daktilo dersi vardı, f klavye ile 2 senede 10 parmak yazmaya başlamıştım. hatta evde bilgisayarı bile f'e çevirip öyle yazıyordum. Sonra tabi kullanmaya kullanmaya unutuyor insan. F klavye, Türkçe yazım için harf dizilimi ile q klavyeye göre çok daha hızlı yazmanıza imkan sağlar.