Konu
Q Klavye mi F Klavye mi ?
25-09-2020, 14:31:06
#1
SerkanKacan
Ben kendim Q klavye kullanıyorum. Daha hızlı yazmak için F Klavyeye geçilse sizce nasıl olur ? F Klavye kullanan var mı alışma süreci zor oluyor mu görüşlerinizi bekliyorum