Lisede daktilo dersi vardı, f klavye ile 2 senede 10 parmak yazmaya başlamıştım. hatta evde bilgisayarı bile f'e çevirip öyle yazıyordum. Sonra tabi kullanmaya kullanmaya unutuyor insan. F klavye, Türkçe yazım için harf dizilimi ile q klavyeye göre çok daha hızlı yazmanıza imkan sağlar.