LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3. Yılımın sonunda F klavyeyi Q dan daha hızlı yazıyorum tavsiye ederim q dan daha kolay bakmadan yazınca daha keyif veriyor
Q klavye de bakmadan yazıyorum hocam baya keyif verici