Sebastian'dan şikayetçiyim! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sebastian'dan şikayetçiyim!
12
●
445
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sebastian'dan şikayetçiyim!
1
2
16-09-2020, 02:25:26
#1
inevra
İyi geceler,
Bu sebo ekranda gelip dolaşıyor eyvallahta
Ben ona tıklamasam bile günde 3-4 kere "Her Şeye Seni Yazdım" deyip duruyor.
Gerçekten bıktırdı artık. Git dersin gitmez kal dersin kalmaz..
Şikayet talebimin değerlendirilmesini rica ediyorum.
16-09-2020, 02:27:35
#2
furkanture
Lütfen...
16-09-2020, 02:30:48
#3
Misafir
Bir ülke için bayrağı neyse, R10 içinde Sebastiyan odur. Konu tartışmaya kapalı
msergek
ve
AlbaySIMSEK
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
16-09-2020, 02:31:33
#4
AlbaySIMSEK
Hobbala yavrum yaz geldi çarşıya kiraz geldi durumu bu
16-09-2020, 02:34:46
#5
Vindicta
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gariban bir nokta. Ne zararı var ki
Çok rahatsız oluyorsan #merve div'ini engelleyebilirsin
16-09-2020, 02:37:37
#6
mertinko
Bence zararı yok sadece ekranda ölü pixelmiş gibi kayıyor hepsi o kadar
16-09-2020, 02:38:17
#7
inevra
Vindicta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gariban bir nokta. Ne zararı var ki
Çok rahatsız oluyorsan #merve div'ini engelleyebilirsin
Günde benim gibi kaç kişiye yazıyor acaba o gariban
16-09-2020, 02:41:56
#8
inevra
furkanture adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lütfen...
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir ülke için bayrağı neyse, R10 içinde Sebastiyan odur. Konu tartışmaya kapalı
AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hobbala yavrum yaz geldi çarşıya kiraz geldi durumu bu
Vindicta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gariban bir nokta. Ne zararı var ki
Çok rahatsız oluyorsan #merve div'ini engelleyebilirsin
mertinko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence zararı yok sadece ekranda ölü pixelmiş gibi kayıyor hepsi o kadar
Bak yaa, yine kendi kendine açıldı meşhur lafını yazıp, kalp atmaya başladı..
16-09-2020, 02:43:13
#9
AlbaySIMSEK
inevra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bak yaa, yine kendi kendine açıldı meşhur lafını yazıp, kalp atmaya başladı..
R10 Silivri şubesi soğuktur!
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler