• 16-09-2020, 02:25:26
    #1
    İyi geceler,

    Bu sebo ekranda gelip dolaşıyor eyvallahta
    Ben ona tıklamasam bile günde 3-4 kere "Her Şeye Seni Yazdım" deyip duruyor.
    Gerçekten bıktırdı artık. Git dersin gitmez kal dersin kalmaz..
    Şikayet talebimin değerlendirilmesini rica ediyorum.
  • 16-09-2020, 02:27:35
    #2
    Lütfen...
  • 16-09-2020, 02:30:48
    #3
    Bir ülke için bayrağı neyse, R10 içinde Sebastiyan odur. Konu tartışmaya kapalı
    • msergek
    • AlbaySIMSEK
    msergek ve AlbaySIMSEK bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-09-2020, 02:31:33
    #4
    Hobbala yavrum yaz geldi çarşıya kiraz geldi durumu bu
  • 16-09-2020, 02:34:46
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gariban bir nokta. Ne zararı var ki Çok rahatsız oluyorsan #merve div'ini engelleyebilirsin
  • 16-09-2020, 02:37:37
    #6
    Bence zararı yok sadece ekranda ölü pixelmiş gibi kayıyor hepsi o kadar
  • 16-09-2020, 02:38:17
    #7
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gariban bir nokta. Ne zararı var ki Çok rahatsız oluyorsan #merve div'ini engelleyebilirsin
    Günde benim gibi kaç kişiye yazıyor acaba o gariban
  • 16-09-2020, 02:41:56
    #8
    furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen...
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ülke için bayrağı neyse, R10 içinde Sebastiyan odur. Konu tartışmaya kapalı
    AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hobbala yavrum yaz geldi çarşıya kiraz geldi durumu bu
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gariban bir nokta. Ne zararı var ki Çok rahatsız oluyorsan #merve div'ini engelleyebilirsin
    mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence zararı yok sadece ekranda ölü pixelmiş gibi kayıyor hepsi o kadar
    Bak yaa, yine kendi kendine açıldı meşhur lafını yazıp, kalp atmaya başladı..
  • 16-09-2020, 02:43:13
    #9
    inevra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak yaa, yine kendi kendine açıldı meşhur lafını yazıp, kalp atmaya başladı..
    R10 Silivri şubesi soğuktur!