İyi geceler,

Bu sebo ekranda gelip dolaşıyor eyvallahta
Ben ona tıklamasam bile günde 3-4 kere "Her Şeye Seni Yazdım" deyip duruyor.
Gerçekten bıktırdı artık. Git dersin gitmez kal dersin kalmaz..
Şikayet talebimin değerlendirilmesini rica ediyorum.