Konu
Sebastian'dan şikayetçiyim!
16-09-2020, 02:43:13
#9
AlbaySIMSEK
inevra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bak yaa, yine kendi kendine açıldı meşhur lafını yazıp, kalp atmaya başladı..
R10 Silivri şubesi soğuktur!