• 16-09-2020, 02:43:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    inevra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde benim gibi kaç kişiye yazıyor acaba o gariban
    Maalesef biraz çapkın kendileri..
  • 16-09-2020, 03:42:18
    #11
    Hocam bazen yemek yemeye felan gidiyorum geldiğimde ekranımı kalplerle görünce mutlu oluyorum. Keşke telefonumda da sebastiyanı görebilsem.
  • 16-09-2020, 08:35:37
    #12
    Bende hiç çıkmıyor, üzdü
  • 16-09-2020, 08:38:38
    #13
    AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Silivri şubesi soğuktur!
    Aynenn hocam

    Sebossuz bir r10 olamaz bende nadiren çıkıyor