Konu
Sebastian'dan şikayetçiyim!
16-09-2020, 03:42:18
#11
ASametYildirim
Hocam bazen yemek yemeye felan gidiyorum geldiğimde ekranımı kalplerle görünce mutlu oluyorum.
Keşke telefonumda da sebastiyanı görebilsem.