Bir ülke için bayrağı neyse, R10 içinde Sebastiyan odur. Konu tartışmaya kapalı
Hobbala yavrum yaz geldi çarşıya kiraz geldi durumu bu
Gariban bir nokta. Ne zararı var ki

Çok rahatsız oluyorsan #merve div'ini engelleyebilirsin
Bence zararı yok sadece ekranda ölü pixelmiş gibi kayıyor hepsi o kadar
Bak yaa, yine kendi kendine açıldı meşhur lafını yazıp, kalp atmaya başladı..