furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen...
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ülke için bayrağı neyse, R10 içinde Sebastiyan odur. Konu tartışmaya kapalı
AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hobbala yavrum yaz geldi çarşıya kiraz geldi durumu bu
Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gariban bir nokta. Ne zararı var ki Çok rahatsız oluyorsan #merve div'ini engelleyebilirsin
mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence zararı yok sadece ekranda ölü pixelmiş gibi kayıyor hepsi o kadar
Bak yaa, yine kendi kendine açıldı meşhur lafını yazıp, kalp atmaya başladı..