• 02-10-2008, 16:16:05
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Bende sans yok arkadas ya gitti paracıklar
  • 02-10-2008, 16:22:15
    #2
    Geçmiş olsun Bende eskiden çok ters kuponlar yapardim. Hep tek maçla yatardi. Sistem 4, 5, 6 li falan oynamak en iyisi. Onu deneyin bence
  • 02-10-2008, 16:24:25
    #3
    Off ben camdan atlardım büyük ihtimal
    İyi yaşıyon sen
  • 02-10-2008, 16:25:12
    #4
    sistem 2 yapmış olsaydın 687,50 ytl alacaktın
  • 02-10-2008, 16:26:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off ben camdan atlardım büyük ihtimal
    İyi yaşıyon sen

    maclar oynanırken halimi bi gorsen yerımde duramıyordum saten diyer mac yatırınca kendımden gecmıstım
  • 02-10-2008, 16:26:47
    #6
    İnter maçı benim kuponda beraberlikti.Fakat Bordeauxtan yattım ben (:
    Ama BymaK 17.000 ytl de tek yarı maçtan kaçması baya kötü olmuş :s
  • 02-10-2008, 16:28:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MeeRThus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnter maçı benim kuponda beraberlikti.Fakat Bordeauxtan yattım ben (:
    Ama BymaK 17.000 ytl de tek yarı maçtan kaçması baya kötü olmuş :s

    kotulerın kotusu oldu hemde
  • 02-10-2008, 16:32:28
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gecmis olsun benimde Chelsea yatti barca son dk da 1:2 yapti maci
  • 02-10-2008, 16:33:43
    #9
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem 2 yapmış olsaydın 687,50 ytl alacaktın
    Hakkaten.. (: Kötü kaçmış..