17 milyarı tek macla kaybettim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
17 milyarı tek macla kaybettim
19
●
620
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
17 milyarı tek macla kaybettim
1
2
3
02-10-2008, 16:16:05
#1
BymaK
Üyeliği durduruldu
Bende sans yok arkadas ya
gitti paracıklar
02-10-2008, 16:22:15
#2
cuhadar
Geçmiş olsun Bende eskiden çok ters kuponlar yapardim. Hep tek maçla yatardi. Sistem 4, 5, 6 li falan oynamak en iyisi. Onu deneyin bence
02-10-2008, 16:24:25
#3
MeSsO_
Off ben camdan atlardım büyük ihtimal
İyi yaşıyon sen
02-10-2008, 16:25:12
#4
zeynelkoc
sistem 2 yapmış olsaydın 687,50 ytl alacaktın
02-10-2008, 16:26:06
#5
BymaK
Üyeliği durduruldu
MeSsO_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Off ben camdan atlardım büyük ihtimal
İyi yaşıyon sen
maclar oynanırken halimi bi gorsen
yerımde duramıyordum saten diyer mac yatırınca kendımden gecmıstım
02-10-2008, 16:26:47
#6
MeeRThus
İnter maçı benim kuponda beraberlikti.Fakat Bordeauxtan yattım ben (:
Ama BymaK 17.000 ytl de tek yarı maçtan kaçması baya kötü olmuş :s
02-10-2008, 16:28:04
#7
BymaK
Üyeliği durduruldu
MeeRThus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnter maçı benim kuponda beraberlikti.Fakat Bordeauxtan yattım ben (:
Ama BymaK 17.000 ytl de tek yarı maçtan kaçması baya kötü olmuş :s
kotulerın kotusu oldu hemde
02-10-2008, 16:32:28
#8
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
gecmis olsun benimde Chelsea yatti barca son dk da 1:2 yapti maci
02-10-2008, 16:33:43
#9
BUGRAHANN
zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sistem 2 yapmış olsaydın 687,50 ytl alacaktın
Hakkaten.. (: Kötü kaçmış..
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler