17 milyarı tek macla kaybettim - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
17 milyarı tek macla kaybettim
19
●
620
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
17 milyarı tek macla kaybettim
1
2
3
03-10-2008, 00:58:21
#19
DreamSinger
tek maca kalmışsın rakibede bi 1000 lira tek maça bassaydın (:
03-10-2008, 01:18:05
#20
Omer
bendemi
oynasam ne yapsam bymak tevşik ediyorsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler